Veelgestelde vragen
Wat is de levertijd van mijn vloerkleed?
Als uw vloerkleed op voorraad is, wordt het binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Maatwerk vloerkleden worden binnen 3 tot 7 werkdagen verzonden.
U ontvangt een verzendbevestiging met een track & trace-code zodra uw bestelling is verzonden, zodat u de levering kunt volgen.
Wat is de levertijd van mijn vloer?
Als uw vloer op voorraad is, wordt deze binnen 2 á 3 werkdagen naar u toe verzonden.
Mocht u een andere leverdatum willen dient u na aankoop met ons contact op te nemen hierover. Levering kan plaatsvinden van maandag tot en met vrijdag.
We kunnen helaas niet aangeven hoelaat ze op de afgesproken dag leveren. Op de dag van levering zal de transporteur u ongeveer een half uur van tevoren bellen.
Zorg er daarom voor dat u op de afgesproken leverdag aanwezig bent om de bezorging in ontvangst te nemen.
Mocht u niet aanwezig zijn op de afgesproken leverdag, zullen er opnieuw verzendkosten in rekening gebracht worden.
De vloer wordt geleverd tot aan de eerste deur van de begane grond.
Wat zijn de verzendkosten?
Onze vloerkleden:
Onze vloerkleden worden verzonden voor een vast tarief van €15,00
Onze vloeren:
Nederland: €95,-
Waddeneilanden: €140,-
België: €125,-
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt bij Hermosa Floors veilig betalen via verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, PayPal, en mogelijk ook Klarna of IN3 voor achteraf betalen. Bekijk tijdens het afrekenen welke betaalmethoden beschikbaar zijn.
Hoe kan ik mijn vloerkleed retourneren?
Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je het vloerkleed binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Bekijk onze pagina Verzenden & Retourneren voor verdere instructies.
Zorg ervoor dat het vloerkleed ongebruikt, onbeschadigd en goed ingepakt wordt geretourneerd.
Nadat wij het vloerkleed in goede staat hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort op je rekening.
Hoe kan ik mijn vloer retourneren?
Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je de vloer binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Bekijk onze pagina Verzenden & Retourneren voor verdere instructies.
Zorg ervoor dat de verpakkingen ongeopend en onbeschadigd zijn. Stapel de pakketten opnieuw op een pallet zoals ze geleverd zijn en zorg dat ze stevig worden ingepakt met folie. Zonder deze zorgvuldige verpakking kunnen we de retourzending helaas niet accepteren.
Nadat wij de vloer in goede staat hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt het aankoopbedrag excl. verzendkosten binnen 14 werkdagen teruggestort op je rekening.
De heenverzendkosten van €95 worden niet gecrediteerd, omdat dit geen reguliere verzending is zoals via PostNL of DHL. De levering vindt plaats met gespecialiseerde grote transportbedrijven.
Producten die zijn uitgesloten van retournering
Sommige producten kunnen helaas niet geretourneerd worden. Dit geldt voor maatwerk producten, zoals vloerkleden op maat en ronde vloerkleden.
Ook nemen wij geen overgebleven pakken vloer retour, omdat wij de vloer speciaal op de door u aangegeven vierkante meters op maat bestellen.
Er is een artikel beschadigd geleverd.
Onze excuses voor het ongemak! Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dit kan naar klacht@hermosafloors.nl Stuur duidelijke foto’s van de schade mee, zodat we dit voor je kunnen oplossen.
Ik heb een klacht. Wat nu?
Bij Hermosa Floors nemen we klachten serieus. Als je een klacht hebt, kun je deze indienen via klacht@hermosafloors.nl We zullen je klacht zorgvuldig onderzoeken en streven ernaar om met een oplossing te komen.
Leggen jullie ook vloeren?
Nee, wij leggen zelf geen vloeren. Wel werken wij samen met professionele vloerenleggers die de vloer voor u kunnen leggen.
Bij aankoop van uw vloer brengen wij u graag in contact met een van hen. In de meeste gevallen kunnen zij binnen 4 à 5 weken uw vloer leggen.
Voor informatie over de kosten kunt u contact opnemen met onze klantenservice via e-mail: klantenservice@hermosafloors.nl