Skip to content

Veelgestelde vragen

Product & voorraad

Wat is de levertijd van een artikel?

Als het product op voorraad is, wordt het binnen 2 tot 3 werkdagen verzonden. U ontvangt een verzendbevestiging met een track & trace-code zodra uw bestelling is verzonden, zodat u de levering kunt volgen.

Bestellen & bezorgen

Wat zijn de verzendkosten?

Vloerkleden:
Onze vloerkleden worden verzonden voor een vast tarief van €15,00

Vloeren:
Nederland: €95,-
Waddeneilanden: €140,-
Zeeuws-Vlaanderen: Zie tarieven
België: €125,-

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Bij Hermosa Floors streven we ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Voor de vloerkleden wordt je bestelling, mits het artikel op voorraad is, meestal binnen 2 tot 3 werkdagen verwerkt en verzonden. Je ontvangt een trackingnummer in je email zodra je bestelling is verzonden. Let op: deze kan ook in je spamfolder terechtkomen.

Betalen & kortingen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt bij Hermosa Floors veilig betalen via verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, PayPal, en mogelijk ook Klarna of IN3 voor achteraf betalen. Bekijk tijdens het afrekenen welke betaalmethoden beschikbaar zijn.

Kan ik gebruik maken van een kortingscode?

Ja, Hermosa Floors biedt regelmatig kortingscodes aan. Tijdens het afrekenen kun je de kortingscode invoeren in het daarvoor bestemde veld. Als de code geldig is, wordt de korting direct toegepast op je bestelling.

Ruilen & retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Bekijk onze pagina Ruilen en Retourneren voor verdere instructies. Zorg ervoor dat het product ongebruikt, onbeschadigd en goed ingepakt wordt geretourneerd. Nadat wij het vloerkleed in goede staat hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort op je rekening.

Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?

Als je een artikel wilt ruilen, kun je het eenvoudig retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst. Zodra we je retourzending hebben verwerkt en het aankoopbedrag is gecrediteerd, kun je het gewenste product opnieuw bestellen via onze website.

Service & garantie

Er is een artikel beschadigd geleverd.

Onze excuses voor het ongemak! Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dit kan naar klacht@hermosafloors.nl Stuur duidelijke foto’s van de schade mee, zodat we dit voor je kunnen oplossen.

Ik heb een klacht. Wat nu?

Bij Hermosa Floors nemen we klachten serieus. Als je een klacht hebt, kun je deze indienen via klacht@hermosafloors.nl We zullen je klacht zorgvuldig onderzoeken en streven ernaar om met een oplossing te komen.