Skip to content

Veelgestelde vragen

Onze levertijden

Wat is de levertijd van mijn vloerkleed?

Vloerkleden worden binnen 2 à 3 werkdagen verzonden.

Let op: dit is de verzenddatum, niet de leverdatum. Pre-orders zijn uitgesloten. De levertijd van een pre-order staat altijd op de productpagina onder het kopje beschrijving vermeld.

Wat is de levertijd van mijn vloer?

Onze vloeren worden doorgaans binnen 2 tot 4 werkdagen Op de dag van levering wordt u een half uur van tevoren gebeld door de chauffeur, zodat u precies weet wanneer u uw nieuwe vloer kunt verwachten. Bij opmerkingen tijdens het afrekenen kunt u uw voorkeur voor een leveringsdag aangeven. Levering is mogelijk van maandag tot en met vrijdag.

Wat is de levertijd van mijn eettafel?

Eettafels worden binnen 2 à 3 werkdagen verzonden.

Let op: dit is de verzenddatum, niet de leverdatum. Pre-orders zijn uitgesloten. De levertijd van een pre-order staat altijd op de productpagina onder het kopje beschrijving vermeld.

Wat is de levertijd van mijn TV-meubel?

TV-meubels worden binnen 2 à 3 werkdagen verzonden.

Let op: dit is de verzenddatum, niet de leverdatum. Pre-orders zijn uitgesloten. De levertijd van een pre-order staat altijd op de productpagina onder het kopje beschrijving vermeld.

Onze verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten kunnen per product verschillen. Zodra u het product in uw winkelmandje plaatst en uw adres invoert, worden de verzendkosten automatisch voor u berekend en weergegeven.

Onze betaalmethoden

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt bij Hermosa Floors veilig betalen via verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, PayPal, en mogelijk ook Klarna of IN3 voor achteraf betalen. Bekijk tijdens het afrekenen welke betaalmethoden beschikbaar zijn.

Ruilen & retourneren

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Bekijk onze pagina Verzenden & Retourneren voor verdere instructies.

Service & garantie

Er is een artikel beschadigd geleverd.

Onze excuses voor het ongemak! Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dit kan naar klacht@hermosafloors.nl Stuur duidelijke foto’s van de schade mee, zodat we dit voor je kunnen oplossen.

Ik heb een klacht. Wat nu?

Bij Hermosa Floors nemen we klachten serieus. Als je een klacht hebt, kun je deze indienen via klacht@hermosafloors.nl We zullen je klacht zorgvuldig onderzoeken en streven ernaar om met een oplossing te komen.

Legservice vloeren

Leggen jullie ook vloeren?

Nee, wij leggen zelf geen vloeren. Wel kennen wij professionele vloerenleggers die de vloer voor u kunnen leggen.

Na aankoop van uw vloer brengen wij u graag in contact met een van hen. In de meeste gevallen kunnen zij binnen 3 à 5 weken uw vloer leggen.

Voor informatie over de kosten kunt u contact opnemen met onze klantenservice via e-mail: klantenservice@hermosafloors.nl