Verzending en retourneren
Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Dit kan verschillende redenen hebben: beschadigd, verkeerde kleur gekozen of verkeerde afmeting geselecteerd. In veel gevallen kan je de bestelling dan retourneren. Hier zijn wel enkele voorwaarden aan verbonden, welke je op deze pagina vindt.
Er zijn ook producten die niet geretourneerd kunnen worden. Denk hierbij aan maatwerk producten (vloerkleed op maat, ronde vloerkleden, etc.), of producten met een niet-standaard randafwerking.
Retourvoorwaarden vloerkleden:
Na online aankoop is het mogelijk om je producten te retourneren, dit dient u binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen te melden aan ons met de track and trace en ordernummer naar retour@hermosafloors.nl
Tijdens de bedenktijd dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking.
Mocht het product beschadigd, vies of gebruikt zijn, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Let op wij behandelen enkel retourneringen via: retour@hermosafloors.nl
Verzend en retourvoorwaarden vloer:
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de fabriek zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen €125,-.
De vloeren worden binnen 2 tot 4 werkdagen naar u toe verzonden mits deze op voorraad zijn.
Het is niet mogelijk vloeren te retouneren in de showroom.
Let op: overgebleven pakken nemen wij niet retour enkel volledige bestellingen.
Let op: Als je niet thuis bent op de afgesproken leverdag van de vloer, worden er opnieuw €95 aan verzendkosten voor de pallet in rekening gebracht.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via retour@hermosafloors.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Let op wij behandelen enkel retourneringen via: retour@hermosafloors.nl
Vloeren kunnen onder geen enkele omstandigheid retour als deze zijn bewerkt. Denk hierbij aan het verlijmen, vastklikken, zagen of versnijden van het product.
Verzend en retourvoorwaarden TV-kast:
Onze tv-kasten worden binnen 2 tot 4 werkdagen verzonden. De avond voor de levering ontvangt u een track & trace code in uw mail.
Let op: deze kan in uw spamfolder terechtkomen.
Als u uw tv-kast op een specifieke dag wilt laten leveren, verzoeken wij u om na de aankoop direct contact met ons op te nemen via e-mail (sales@hermosafloors.nl) om de leverdatum af te stemmen.
Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen, mits de kast ongebruikt is, er niet in geboord of geschroevd is, en deze niet aan de muur is gemonteerd. De verpakking dient bovendien in originele staat te zijn.
Let op: Het wordt door een externe partij geleverd, dit betekent dat wij dan ook maar 1 keer leveren. Mocht u niet thuis zijn op het moment van levering, dan zullen er opnieuw verzendkosten van €40 in rekening worden gebracht voor de tweede afleverpoging. Indien u geen tweede levering wenst, kunnen wij de reeds betaalde verzendkosten van de eerste poging inhouden en de levering annuleren.
De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening en bedragen €50. Zorg ervoor dat de kast op de begane grond klaarstaat voor de bezorgers. Als de kast van een hogere verdieping getild moet worden, rekenen we €20 extra.
Let op: zorg ervoor dat de doos goed is ingepakt, want u bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade tijdens het transport. Retouraanvragen kunnen alleen worden ingediend via retour@hermosafloors.nl.