Skip to content

Verzending en retourneren

Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Dit kan verschillende redenen hebben: beschadigd, verkeerde kleur gekozen of verkeerde afmeting geselecteerd. In veel gevallen kan je de bestelling dan retourneren. Hier zijn wel enkele voorwaarden aan verbonden, welke je op deze pagina vindt.

Sommige producten kunnen helaas niet geretourneerd worden. Dit geldt voor maatwerk producten, zoals vloerkleden op maat, ronde vloerkleden en vloerkleden die met de hand worden gesneden. Ook nemen wij geen overgebleven pakken vloer retour, omdat wij de vloer speciaal op de door u aangegeven vierkante meters op maat bestellen.

Retourvoorwaarden vloerkleden:

Na online aankoop is het mogelijk om je producten te retourneren, volg de stappen zoals hieronder vermeld. Let op: retourneren is voor eigen rekening.

Tijdens de bedenktijd dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. 

Mocht het product beschadigd, vies of gebruikt zijn, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Let op wij behandelen enkel retourneringen via: retour@hermosafloors.nl

Verzend en retourvoorwaarden vloer:

U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst
zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Bij een correcte retourzending ontvangt u het volledige orderbedrag, inclusief de verzendkosten. De kosten voor het retourneren van uw huis naar de fabriek zijn echter voor eigen rekening en bedragen €125.

Belangrijke voorwaarden voor retour:

  • Vloeren kunnen niet geretourneerd worden als deze bewerkt zijn, bijvoorbeeld door verlijmen, vastklikken, zagen, of snijden.
  • Overgebleven pakken kunnen niet retour; alleen volledige bestellingen komen in aanmerking voor retour, aangezien de vloer speciaal op de door u gewenste vierkante meters wordt besteld.

Let op:

  • Zorg dat iemand aanwezig is op de afgesproken leverdag. Bij afwezigheid worden er €95 extra verzendkosten in rekening gebracht voor een nieuwe leverpoging.
  • Retourverzoeken worden uitsluitend behandeld via retour@hermosafloors.nl.
  • De heenverzendkosten van €95 worden niet gecrediteerd, omdat dit geen reguliere verzending is zoals via PostNL of DHL. De levering vindt plaats met gespecialiseerde grote transportbedrijven.
Verzend en retourvoorwaarden TV-meubel:

Onze tv-kasten worden binnen 2 tot 4 werkdagen verzonden. De avond voor de levering ontvangt u een track & trace code in uw mail.
Let op: deze kan in uw spamfolder terechtkomen.

Als u uw tv-kast op een specifieke dag wilt laten leveren, verzoeken wij u om na de aankoop direct contact met ons op te nemen via e-mail (klantenservice@hermosafloors.nl) om de leverdatum af te stemmen.

Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen, mits de kast ongebruikt is, er niet in geboord of geschroevd is, en deze niet aan de muur is gemonteerd. De verpakking dient bovendien in originele staat te zijn.

Let op: Het wordt door een externe partij geleverd, dit betekent dat wij dan ook maar 1 keer leveren. Mocht u niet thuis zijn op het moment van levering, dan zullen er opnieuw verzendkosten van €40 in rekening worden gebracht voor de tweede afleverpoging. Indien u geen tweede levering wenst, kunnen wij de reeds betaalde verzendkosten van de eerste poging inhouden en de levering annuleren.

De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening en bedragen €50. Zorg ervoor dat de kast op de begane grond klaarstaat voor de bezorgers. Als de kast van een hogere verdieping getild moet worden, rekenen we €20 extra.

Let op: zorg ervoor dat de doos goed is ingepakt, want u bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade tijdens het transport. Retouraanvragen kunnen alleen worden ingediend via retour@hermosafloors.nl.